2011-07-17

Cartelu XV Festival Intercélticu d'Avilés



Segundo trabayu que faigo pa'l Festival Intercélticu d'Avilés, na so XVª edición el festival avilesín ta dedicáu a Irlanda y Esbardu, la entidá qu'entama esti eventu, fíxome'l pedimientu que la illustración tuviera dalgo que ver cola isla, quiero dicir con esto que diéronme llibertá dafechu a la hora de trabayar lo que siempre ye d'agradecer.
El venceyamientu del cartelu con Irlanda entama polos colores remanaos nél, que son los de la bandera la República, y fina col motivu central del mesmu que son 4 baillarines irlandeses inspiraes nos grupos de danza tradicional qu'avecen a participar nel festival avilesín procedentes d'Irlanda.

2 comments:

  1. Anonymous02:07:00

    Los gaiteros y bandes d'Asturies de Santiyana escluyíos otru añu más nos Festivales Célticos d'Avilés



    Los gaiteros y grupos folc asturianos d'Asturies de Santiyana un añu más vense relegaos incomprensiblemente de los festivales intercélticos d'Avilés, que prefieren promocionar a galeses, irlandeses ya escoceses antes que apoyar a asturianos d'Uviéu y asturianos de Santiyana.

    Per otru llau esti pasáu mes las calles de la villa asturiana de Cumillas se animaron bajo el sonido de los tres grupos de gaitas asturianas que realizaron un pasacalles desde la campa del Palaciu de Sobrellanu hasta el corru Campíos, para volver de nuevo a la campa. Organizado por la Asociación pa la Defensa de los Intereses de Cantabria (ADIC), la música y el animado ritmo de los grupos de gaitas 'Garabanduya', 'Vicaruela' y 'Peña Gediu, de Somaf.oz de Buelna' y el Grupu de Danzas Nuestra Señora de Covadonga atrajeron, a pesar de la lluvia, la atención de comillanos y turistas, que se acercaron con sus cámaras y abarrotaron, un fin de semana más, el municipio. Además del tradicional sonido de gaitas asturianas, tambores, panderetas y flautas, los asistentes pudieron disfrutar con los puestos ubicados en la campa donde se pudieron encontrar todo tipo de alimentos típicos de Asturias de Santiyana.
    «He venido a dar una vuelta por Comillas y no pensaba encontrarme con un ambiente tan animado», afirmó Carolina, presente en una de las casetas que desde el pasado día 8 de julio y hasta el próximo día 17 han inundado las calles principales de Comillas, donde se ofrecen pinchos a precio popular. Todo, iniciativa de la Asociación de Comerciantes de la Villa.

    ReplyDelete
  2. Pa los grupos de folk y bandes de gaites de Cantabria, o pa ti como aficionáu con ganes d'apurrir idegues, igual yera más interesante ponese en contautu cola organización del festival y non col pintamones que fai los cartelos.
    Na páxina web www.intercelticu.com pues contautar cola xente qu'entama'l festival y esponer lo que tienen que facer l'añu que vien.

    ReplyDelete